سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بازدید : مرتبه
تاریخ : یکشنبه 87/8/12

برج مونرو

ارتفاع: 449 فوت (508 فوت بالاتر از سطح دریا)

طبقات: 25/29 (با احتساب طبقات مکانیکی)

زمان تکمیل: 1981

طراح: بالو،جاستیس و معماران آپتون (ریچموند)/ شرکت اینتراسپیس (طراحان داخلی-واشینگتن)/ جی. کنون پرین (پیمانکار- ریچموند)/ ساختمان سازی بلیک (پیمانکار- واشینگتن)

برج مونرو بلند ترین ساختمان در شهر ریچموند و تمام ایالت ویرجینیا است؛ اما با بیش از 400000 فوت مربع در مقایسه با ساختمانهایی با اندازه مشابه، کوچک به نظر می رسد. در طراحی این بنا، یک ساختار دوقلو در انتهای شمالی پارکینگ در نظر گرفته شده بود که نشانگر پس روی اوایل دهه هشتاد است وعدم کفایت ذاتی درطراحی ساختمان، ارزش پروژه مذکور را از بین برده است. ساختمان دارای چهار طبقه مکانیکی است که دوتای آنها در پنت هاوس و دوتای دیگر در وسط ساختمان قرار دارد. ساختمان مونرو عمود بر بزرگراه میان ایالتی 95 است و جلوه خاصی در نظر کسانی که به مرکز شهر سفر می کنند؛ می آفریند.

 

برج مونرو

 ساختمان بانک آمریکا

ارتفاع: 333 فوت

طبقات: 26

زمان تکمیل: 1975

طراح: انجمن Welton Becket

این ساختمان با بیش از 500000 فوت مربع فضا، دارای خصوصیات بین المللی برج سازی است. حتی با وجود آن شکل ساده قوطی مانندش، از یک نمای شیک و مدرن برخوردار است که بندرت در شهر ریچموند دیده می شود. مجتمع مذکور دارای یک اداره 4 طبقه غیر مستقل ویک پارکینگ 8 طبقه است که در خیابان "ایست کری" واقع شده است. میدانی که روبروی خیابان اصلی است؛ نیمکتهایی برای استراحت و لذت بردن از فضای باز، فواره ها ویک مجسمه زیبا را در اختیار رهگذران قرار می دهند. در زمان تکمیل، ساختمان بانک آمریکا بلندترین ساختمان در شهر و ایالت بود و سریعترین آسانسور ها را (با سرعت 26 طبقه در 23 ثانیه)  در اختیار داشت.

 

 ساختمان بانک آمریکا

 برج  بانک مرکزی فدرال

ارتفاع: 393 فوت

طبقات: 26/29 (عادی، مکانیکی و زیر زمینی)

زمان تکمیل: 1978

طراح: مینورو یاماساکی (نیویورک)، دانیل و شرکاء (بیرمنگام)

برج بانک مرکزی فدرال یکی از بناهای دیدنی ریچموند است. این ساختمان همچنین بزرگترین ساختمان در شهر می باشد ( با 700000 فوت مربع). بیشتر قسمتهای اصلی این برج در زیر زمین و در سه طبقه قرار دارد که مساحت هر طبقه آن حدود 3 آکر می باشد. ساختمان دارای تسهیلات رفاهی از جمله یک ورزشگاه، سالن ورزشهای هوازی، سالن غذاخوری، کافه تریا، آرایشگاه، کادو فروشی، تالار سخنرانی و حتی یک سالن تیراندازی است. برج، یک پارکینگ زیر زمینی نیز دارد. پیشنهاد اولیه طرح، یک بنای 461 فوتی بود که می توانست 32 طبقه داشته باشد (با 3 طبقه زیر زمین) و 1.16 میلیون فوت مربع مساحت را در بر گیرد. این بنا با هزینه ای بیش از 30 میلیون دلار ساخته شد.

 

 برج  بانک مرکزی فدرال

 برج میدان سان تراست

ارتفاع: 400 فوت

طبقات: 26 طبقه

زمان تکمیل: 1983

طراح: لی، کینگ و پول (ریچموند)

دومین برج بلند در ریچموند است. ساختمان "سان تراست" نمونه ای جذاب از سبک پست مدرنیسم در مقایسه با دیگر بلند مرتبه های شهر است. رونمای آن از روکش گرانیت قهوه ای ساخته شده است که در سرتاسر طول بنا به چشم می خورد. ساختمان دارای یک پارکینگ غیر مستقل و میدانی بزرگ در طول خیابان اصلی است. این ساختمان، از نظر مساحت، با 615000 فوت مربع دومین ساختمان شهر می باشد.

 

 برج میدان سان تراست

 

منبع:  www.richmondcitywatch.com




ارسال توسط 3شهرساز
آرشیو مطالب
امکانات جانبی

بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 73
کل بازدیدها: 546290

دانلود فیلم

سایت ساز رایگان

بهراد آنلاین

کلیپ موبایل

دانلود فیلم

نرم افزار موبایل

قائم پرس