• وبلاگ : 3شهرساز
  • يادداشت : انجمن نوانديشان
  • نظرات : 0 خصوصي ، 21 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    به نام خداوند جان و خرد

    با سلام و احترام

    احتراما به استحضار مي رساند ، شرکت مديريت اطلاعات پويا مهارت با همکاري پايگاه جامع اطلاع رساني مديران ايران اقدام به توليد دو بسته ي ويژه مديران (پکيج مديريتي مديران آنلاين و ماهنامه الکترونيکي گويشي مديران آنلاين ) نموده است که در مدت کوتاهي که از عرضه ي آن در همايش ها و سازمانهاي مختلف گذشته است استقبال بسيار خوبي از آن صورت گرفته است .

    دو بسته ي مديريتي ذکر شده ، شروع تازه ايست براي همگام کردن مديران شايسته ي ايراني با دانش و تجربه ي مديران موفق روز در ايران و جهان . موجب افتخار خواهد بود که شما هم در اين حرکت همراه ما باشيد .

    گفتني است که با توجه به گسترش مشترکين ماهنامه ي الکترونيکي گويشي مدير آنلاين استفاده از فضاي آن براي معرفي فعاليتها ، محصولات و سرويس هاي آن شرکت محترم نيز مي تواند موجب معرفي شايسته اي شرکت نزد سازمان ها و مراکز متعددي گردد . در صورت تمايل جهت معرفي خود در اين ماهنامه نيز مي توانيد با ما تماس بگيريد.

    از آنجايي که از اين بسته ها جهت هديه ي مديريتي سال نو استقبال خوبي شده است ، توجه به زمان اندک باقيمانده تا سال جديد و تعداد موجودي محدود ، خواهشمند است در صورت تمايل در اسرع وقت اعلام نظر فرماييد .

    <> به پيوست اطلاعات اين دو بسته تقديم حضور مي گردد .

    با تشکر و احترام

    ندا مفاخري - شاهين شاکري

    مديران پايگاه جامع اطلاع رساني مديران ايران

    www.Modiriran.ir


    براي دريافت فايل پيوست لطفاً اينجا را کليک کنيد

    آدرس : تهران – بزرگراه نيايش – تقاطع سردارجنگل – ساختمان سهند – واحد يک – شرکت مديريت اطلاعات پويا مهارت

    تلفن : 44841991-021 <> نمابر : 44841728-021